Zadawaj pytania znajomym i nieznajomym aby dowiedzieć się o nich jak najwięcej.
Równocześnie odpowiadaj na pytania zadawane przez innych i utwórz swój niepowtarzalny profil!

Zarejestruj się

Pytanie dnia: Wszystkie odpowiedzi Wszystkie pytania

Co rzuca się w oczy, kiedy wejdzie się do Twojego pokoju?

odpowiedz

Wyróżnione profile: Wszystkie wyróżnienia

  • Brak punktów
    wyróżnienie trwa 1 dzień, kosztuje 5pkt (posiadasz: 0)

Ostatnio odpowiadali

a czy ja ci to powiedziałem kiedyś

No nie

dzisiaj o 16:26, odpowiedziane przez Misieg3400

Co najczesciej ubierasz;) 1.stringi 2.boksrrki? 3.figi? 4.sukienki? 5.jeansy?6trampki?7 szpilki?

1 lub 3. Ale po co Ci ta wiadomość to nie wiem...

dzisiaj o 16:26, odpowiedziane przez Kiss my ass

Co rzuca się w oczy, kiedy wejdzie się do Twojego pokoju?

Po jednej stronie kierownica na ścianie, zdjęcia rajdówek, pół ściany w naklejkach szportowych, sportowe części samochodowe na szafce.
Po drugiej stronie sprzęt wojskowy, maski przeciwgazowe, noże, kolimatory, skrzynka amunicyjna.

dzisiaj o 16:25, odpowiedziane przez Brutal Face Fuck

zapytaj ;c

zapytaj ;c

dzisiaj o 16:25, odpowiedziane przez bezsercaa

ej wkurzyłem sie :D

Dlaczego? ;o

dzisiaj o 16:25, odpowiedziane przez bella18

napisz ejj o:

dzisiaj o 16:25, odpowiedziane przez fejkiemjestem

Jeśli okazałoby się, że mam rude, mogłabym się obrazić.
Bo nie znałeś mojego dziadka, to on to wymyślił. c:

Ach, nie wiem tylko czy żałuję. Chociaż... Każda starsza osoba ma zawsze coś ciekawego. Ile w sumie to już się nasłuchałem... Wciąż za mało.
Nie mam nic do rudości, o ile nie występuje ona u mnie. Jak to jest, że rudzieje mi i tak broda?

dzisiaj o 16:24, odpowiedziane przez Netru

daj zdjęcie ; )

Dać to możesz dupy , grzeczniej

dzisiaj o 16:24, odpowiedziane przez ajk

Jej kochanie wydales na nią pewnie cała pensje, ale jest piękna, dziękuję *daje my czułego calusa* ale ja też coś mam. *uśmiecha się i daje mu nowego snapa, koszule i bluzę które mu się podobały*

stać mnie na nią *śmieje się i patrzy na nią* o dziękuję Misia *odwzajemnia delikanie*

dzisiaj o 16:23, odpowiedziane przez KUBA

Ktoś popyta ? :D

dzisiaj o 16:23, odpowiedziane przez żєℓкσωα

Cześć Dżak!

Cześć, Indifferent! :)

dzisiaj o 16:23, odpowiedziane przez CrimeDistrict

Czemu nie odpisujesz?

nie mam na co :)

dzisiaj o 16:22, odpowiedziane przez eralajtuu

Ojj tam :P Nie przepraszaj ino graj a nie xD Skąd jesteś wgl? :P :*

nie chce mi się naprawde :) moze wieczorem okej ? :> okolice Gorzowa Wlkp. a Ty ? :>

dzisiaj o 16:22, odpowiedziane przez Brzydka♥♥♥♥

Aaa no ja we własnej osobie :D u mnie też w porządku :D

ooo to mile, ze piszesz ;> a to dobrze ;d jak szkola haha

dzisiaj o 16:21, odpowiedziane przez ICARUS

Rzeczywiście, ja bym się zmęczył! :D

No właśnie strasznie się zmęczyłam. Tyle dzisiaj się narobiłam.

dzisiaj o 16:21, odpowiedziane przez Malwina.

Pytaj ^^

dzisiaj o 16:20, odpowiedziane przez Nikola

Co rzuca się w oczy, kiedy wejdzie się do Twojego pokoju?

telewizor w centrum przysłania cały świat

dzisiaj o 16:20, odpowiedziane przez Epimeteusz

A jestem i miałem możliwość iść na półroczny staż. ;) Problem w tym, że wybrałem nieco trudniejszy do realizacji plan, który jednak da jakiś rezultat. Takie tam... 3,5 roku... ;P

I przynajmniej wyniesiesz jakąś większą wiedzę...

dzisiaj o 16:19, odpowiedziane przez Karolina.

będę się musiała nad tym zastanowić :D

Nie ma po co , wiadomo ze wybaczysz haha, z milosci ;>

dzisiaj o 16:17, odpowiedziane przez Faajrant

Co rzuca się w oczy, kiedy wejdzie się do Twojego pokoju?

oczoebne ściany XD

dzisiaj o 16:15, odpowiedziane przez aśka :v